S:t Patricks day!

Hej hopp. Det var ett tag sen jag uppdaterade men som Nalle hade sagt - Det är bara det att jag har jävligt mycket att göra just nu. Telex, listor osv.

Det senaste har jag varit en liten gnällkärring som helatiden klagat på hur ont i bena jag har. Men i tisdags gav jag upp ringde pappa och fick mig en tidig fölsedagspressent! Så i onsdags gav jag mig till en "Bootfitter" i Banff och fick testat ut ett par nya, Det blev ett par Full Tillt Seth Morrison pro model, Färg glada och härliga, Du vet sånt gillar jag :)

Idag har jag också haft dem på fötterna för fösta gången, Det gjorde lite ont här och där men i helhet är jag skit nöjd! Hoppas det håller i sig.

I dag hade jag en bra dag på Berget, Först 3 timmar privat request, (Vilket betyder 30 dollar/timmen, yay) Med 2 sköna 9 åringar som kunde åka skidor. Sen fick jag inget bokat på eftermiddagen. Men inte grät jag för det för på eftermiddagen fick jag klämmt in 2 åk i Delirium Dive som var bra som vanligt! Jonte med flera följde sedan med på andra varvet efter att han blev klar vid 14:00.

Alltid skön känsla innan man ska droppa in!


Jonte på väg ner för trappan till Delirium.

St: Patricks day! Finns mycket att fira här i värden och idag firar vi att Irländaren patrik skrämde iväg en massa ormar från Irland eller något! Firandet betyder att man har på sig gröna käder och lyssnar på höd irlänsk musik och dricker massa öl. Alltid kul.
För er med Spotify, Vilket jag hoppas är alla kommer här en lista till lite Irlänks musik:
Various Artists – The Worlds Greatest St Patricks Day Album, The Only Irish Songs Album You'll Ever Need - Plus Irish Ringtones


När hjälmen kommer av kommer 80 tals frillan fram, Måste klippa mig snart :)

I helgen ska vi avsluta våra 10 veckors Mountain Freerider program. Så vi hoppas på bra väder, Mycket festligheter och lite dricks!

Mina söndagar har det senaste 10 veckorna varit gryma, Jag har haft Big Mountain Freeriders vilket är den tuffaste Freerider programet. Vi har i princip bara haft kul då vi har åkt puder eller hoppat från saker varje vecka. Både ungarna och jag Älskar det! Sen har dom blivit bättre med, Clawin här är 11 år gammal och har gått från att tycka en 2 meters klippa vara respektingivande till att hoppa 5-metare med stil! Kolla här!

Vecka 1.

Vecka 8.

Eftersom det under den senaste tiden har vairt fullt upp me representations middagar och annat så har vi inte kunnat göra del 2 i vår matlagnings serie men det kommer innom kort. Stay tuned :)

På återseende
Jake

Kommentarer
Postat av: ANN

Grattis i förskott och hoppas de läckra pjäxorna gör så du inte behöver vara en gnällkärring!!!!

Hoppas dagen har varit rolig och avslutningen gav dig många överrskningar. Idag har vi varit i trädågden och påtat lite vår i luften och sol!!!!

Men jag har lite problem med helgmatsplaneringen då vi skulle gjort din fisk! Men vi tar den nästa helg innan vi flyger till Thailand.

Kram Mamma Ann

2011-03-19 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0