Pics from Revy.

The visibility has been kind of bad and I didn't bring my camera up to the mountain so I have not a lot of pics. But I have my iPhone so we got a few pics anyway. Not the best ones, but don't be a hater.

Sikten har varit kass och jag har inte haft med min kamera upp på berget, så vi har inte så många bilder men har tagit några bilder med min iPhone. Inte de bästa bilderna men det är alltid något.


Sub-peak. a 20 minutes hike, felt like hiking Nordalsfjäll in Riksgränsen.


Jana and a nice couloir.


Lina in North Bowl


Jake and Lina on the travers in North bowl


Åk bättre.

Jon

Kommentarer
Postat av: susanna

Hej killar!



Valdigt kul att lasa igenom eran blogg, sjukt harliga bilder.. Idag ar min forsta feberfria dag och langtar efter att snart pa bada igen.



Hoppas ni mar bra..

puss och kram

2011-01-30 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0