Groovey Gromers!

17 Februari, Halva säsongen har gått. Typ. Idag lyckades jag paja mina stavar, Som lat skidlärare sitter man gärna på stavarna i liften upp, Men när vi skulle gå av hade min ena stav's "ögla" fastnat i sitliften och jag knäckte skiten när jag hoppade av...Som tur va var det inte så mycket människor i närheten. Så nu måste jag köpa nya och det är inte direkt den roligaste investeringen man kan göra...Men men.

Idag testade jag och Jonte att laga något nytt i vårt "kök" det blev halvfabrikat kötfärssås och färsk pasta. Detta blev fantastiskt äckligt och vi kan helt enkelt konstatera att pasta i micron helt enkelt inte funkar...Så vi får helt testa något nytt nästa gång :)

Första åket i morse var förmodligen ett av det bästa jag haft i en pistad backe, South divide levererade!

Mina spår till höger där jag var FÖRST!! :)


När vi var på stavjakt i byn hittade vi förmodligen världens största hund.


Jonte lekte turist, Det roligaste med detta är att en familj började ta "semester bilder" där precis när vi gick...hehe



Under våra lediga dagar tog vi också lite bilder med min fantastiska Iphone :)

Jonte i solen!


Jonte flyger förbi.


Jag svänger skarpt!


Ett roligt dropp i Paris Basin.

På återseende
// jake

Kommentarer
Postat av: Simson

Tja Jontemannen!

Nu är jag i Sälen på sportlov. Jag har lärt mig att hoppa, men i de stora hoppen i Superpark flög jag ned på sidan av hoppet, sedan trillade jag. Vi har kört skicross i Disney XD-banan o där vann jag över Alfred, men jag fick lite försprång. Det var enkelt att slå mamma på det mesta!

Hälsningar Simon

2011-02-18 @ 20:39:27
Postat av: Johanna Claar

Åhhhh vilka bilder grabbar!!!!!!!

2011-03-02 @ 21:36:05
URL: http://missclaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0