Super Bowl!

Hej hej hej, Här i Kanada har rutinerna verkligen börjat sätta sig. Veckorna börjar kännas exakt lika dana och med den lågsäsong som råder går allt lite långsamt, Man får inte ofta jobb och när man väl får det blir det ofta bara en elev. Åka gröna backar med en unge i 5 timmar kan bli lite långsamt...

Så nu har jag klagat klart, Vi har det fortfarande riktigt bra, Är friska och får åka skidor varje dag. I morgon är det dessutom Super Bowl! Så det blir jobb och sen direkt till en sportsbar i Banff för att kolla på stora eller snabba Amerikaner som kramas eller kastar boll. Det är typ det jag vet om Amerikans Fotboll. Men om jag är den frågvisa killen i morgon kommer jag säkert lära mig lite! Om inte så är ju Öl gott och med tanke på att vi är lediga Mån-Ons så kommer nog denna söndag bli riktigt bra.


Förra året såg 106 miljoner på detta event världen över.


Jag har precis köpt en brödrost, Toast klarar man sig inte utan hur länge som helst!


Sen såg jag denna bussen på Sunshines parkering, Måste kännas tryggt att åka i den..Hehe

På återseende
//Jake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0