Mr. Moon

"Det finns inget ställe där man kollar på klockan oftare"
Min inställning till gym för ungefär 10 månader sedan. Inställningen nu. Jag funderar. Och får nog göra det ett tag, för visst finns det roligare platser, absolut. Men. Gymmet blir faktiskt roligare och roligare varje gång, jag bara hoppas att detta håller i sig. Då kan det bli bra.

Försöker fota lite ute i det mörker som infinner sig nu på hösten. Det är roligt, kallt och svårt. Nu laddar jag ner Lightroom från adobe, tänkte se om jag kan lära mig det, alltid kul med redigering. Finns risk för sena kvällar och allt för trötta morgonar. Vilket tyvärr allt för ofta hör ihop. Men, har jag tur, och med hjälp av lite skicklighet kanske det kan bli någon fin bild på herr måne.

Idag är det exakt en månad till 26 november. På fredag är det exakt fyra veckor. Ganska. Ganska så nice.

Ski better
/Jon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0