snowflakes

"Offpist (utan guide)" Försäkring täcker inte alls.
Klart jag inte ska åka utanför pisten, det är väl inte därför jag åker till Kanada i vinter?
Kan ju inte lova något, kanske blir en sväng eller två utanför om det blir uppåkt i backen, aldrig annars!

Fan, allt med försäkringar, ombokningsbara biljetter, visum, kontrakt. Om allt det hade varit lite lättare, så hade jag kunnat slappna av lite, nu har allt löst sig väldigt bra hittills, men ändå. Allt kan alltid bli lite lättare.
Blir lite frustrerad att sitta här och fixa det, när det regnar ute och snön är flera mil bort. En jävla massa mil helt enkelt. Men snart är jag där, och jag slipper läsa massa om andra som får åka skidor, det har ju precis blivit november, hur kan dom få åka skidor nu?

Jag får vänta till nästan december innan jag får göra det. Men när jag väl får göra det, så får jag göra det med besked. I The Great White North. Kommer ju sitta som ett smeck. Jag hoppas snön ska kyla mina kinder när jag får alla faceshots av att åka pillows. Frågan just nu är, på vilka skidor? DPS, Icelantic, Coreupt, Rossignol? ja, vem vet. Men eftersom jag har drömt om Icelantic och DPS får jag väl säga att dom ligger bra till (bokstavligt talat drömt, föresten).

Har ni tråkigt och inte orkar kolla på mer skidfilmer. Youtube, och sök på MNK - Thunder. haha bra skit. Eller så kan ni kolla på Pensionärsjävlar. Det är också bra skit. Riktigt bra skit!

Peace out, och Ski Better. Snowflakes is way better than cornflakes.
/ Jon


Kommentarer
Postat av: lina

folksam, länsförsäkringar, trygg hansa el europeiska. knappt några begränsningar alls! :)puss puss

2010-11-10 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0