Ridin' Solo

väskorna är packade och vägda, vännerna avvinkade. Nu ska jag, ensam, ut i världen. Men bara i en vecka, sen kommer Jacob. Och faktum är, att när jag landar i Calgary står förhoppningsvis en skön dude och väntar på mig med skylt. Ni vet sådär som på film. Ganska cool. Om ungefär 8 timmar och 35 minuter, eller ah, det var ju ganska exakt, så går planet.
Jag håller mina tummar för att allt ska gå bra, ta chansen och gör det du med! eller fingers X som jag antagligen får börja säga från och med imorgon.

Nu ska jag se om det går att få någon sömn såhär nära inpå något som skulle kunna bli en drömresa, om att går enligt planerna. Resa föresten. Är det en resa, eller är det en vistelse? själv säger jag att jag flyttar till Banff. Tolkningsfråga.
Nästa uppdatering sker ifrån antingen Frankfurt eller Banff.

Ski better, ski deeper

Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0