Logiskt

Let's have a toast for the douche bags, asholes och scumbags. Kanye West är mäktigt bra.
I övrigt är vi svenskar bortskämda med bra musik. Petter, Säkert, Veronica Maggio, Snook-killarna, SHM, Tim Berg, Adrian Lux, Robyn, Hoffmaestro, Andreas Weise. Listan kan göras lång. Mycket lång. Det är fan rätt nice faktiskt.

Nästa gång ni är och shoppar, gå in på någon affär likt HM, Åhlens, Vero Moda, eller vad dom nu kan heta, och kolla in killarna som är med sina flickvänner. Dom ser så jävla uttråkade ut, och jag förstår varför. Jag var en av dom i helgen. Det är tråkigt att shoppa i damaffärer. Det är därför det finns surf- och snowbutiker. Roliga butiker. Ta er en titt på killarna, det är ganska kul faktiskt.

Helgen kommer allt närmre och imorgon fredag, har jag bara två veckor kvar i Sverige. Sedan är det Kanada som gäller för hela slanten. Sitter och tittar lite på packlistan, har även börjat lägga fram lite saker. Nervös? nej inte jag. Inte alls. Asså jag är nog inte så nervös, visst, lite är jag allt. Men det är inte så att det stör. Jag är nog mer taggad och sugen på att dra. Jag sover fortfarande på nätterna. Även om de flesta drömmar handlar om skidåkning och folk i min skid-omgivning.

http://www.skibanff.com/conditions/webcams.php

Opening is one snowfall away.

Dessa killar har inte så jobbigt liv. Drömjobb? Inte omöjligt
http://www.freeride.se/tv/4917/

Ski Better

Jon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0