Free Fallin'

Dagens plan var en jailad iPhone. Vi försökte, men det gick inte. Min fråga: vad ska jag ha för telefon i Kanada?
no answer.
Rätt trött. Tre dagar kvar på jobbet. En dag ledig. Sen sitter jag på ett plan till The Great White North. Fan vad jag hoppas att allt bara ska gå som en dröm och flyta på. Sånt där flyt som man kan ha på fifa ibland, då allt bara stämmer, löpningarna sitter, passningarna kommer och målet blir snyggt. Segern är min. Så vill jag ha det. Amen

I fredags arrangerade jag "avskedsmiddag" för vännerna. Blev en mycket trevlig tillställning måste jag säga. Kommer sakna vännerna, vissa mer än andra. Absolut. Vissa väldigt mycket.
Men trots det, så är det inte direkt så att jag gråter över att åka till Kanada.

Ski better, ski deeper

Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0