Hoffmaestro mitt i veckan

Hejsan allihopa, Fredag nu och helg vilket ska bli skönt, kommer att spendera många timmar vid skidböcker dock i helgen men jag är taggad då det känns ganska lungt. jag har gått min första vecka som grupp-skidlärare och det var skitkul. (Nästan hela tiden :P)



Adam tog på sig en svängar väst och fan va han passade i den.


Idag var ochså den första dagen på länge som man inte frös ihjäl, det var "bara" minus 11 i bjornen vindstilla och solen lös hela dagen! Hade ingen dum utsikt från liften på väg upp i förberget.


Hoffmaestro är i byn och det har nog inte ungått någon att dom spelade på bygget i går. Det var en kväll vi alla hade stora förväntningar på och enligt mig levde dom upp till allihopa, FAN VA DOM E BRA LIVE!

Kvällen började hos Erik vår käre norrlänning, som också kommer att gå upp för examen förresten.
Hur som hellst såg hans kyl ut såhär vid 9 tiden.


Hoffmaestro in action, Sorry för en  dålig bild..men inte helt lätt att hålla mobilen stilla.



Vi hörs lite senare i veckan
//Jaik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Sundström! Så ska en riktig kyl se ut!

2010-01-12 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0