Åre

Hej allihopa!

Nu är vi tillbaka i åre igen och vi alla har jobbat den senaste veckan. Jag jobbade i tegefjäll den här veckan, vi som jobbar i duved har vissa veckor vi jobbar i tegefjäll.
Jag var även mentor vilket medför att jag observerade Carl-Martin från skidlärarlinjen och sedan utvärderade vi hans lektioner varje dag. Låter kanske läskigt och brutalt men det fungerade väldigt bra. Vi hade en öppen dialog och det var kul att se förbättringen över veckan. Det var inte helt enkelt ska jag säga eftersom man själv fick ta och tänka efter riktigt ordentligt på varför och hur man gjorde olika saker och liknande.

Grupperna som Carl-Martin hade var Snögubbar och sen Glidare.
Efter lunch bytte vi roller och han blev en vanlig praktikant på min lektion. Vuxen level 2.

Har väl egentligen inte så mycket mer att berätta för tillfället förutom att de har blivit kallt i åre igen. Runt -20 de senaste 4 dagarna och det resulterar i att jag sitter hemma en söndag å inte är ute och åker skidor. Ska försöka komma ut och åka lite längdskidor senare idag dock. :)

Igår var Jag och Cissi i östersund och shoppade lite, jag köpte 3 tröjor, ett linne, parfym, och bälte. Tror inte jag glömde något nu.. aja, sen råkade vi stöta ihop med Lisa, Martina, Lisa, Jessica och Kristin som också var i östersund för att shoppa, Tjejerna drog med oss på bio sen och vi såg "luftslottet som sprängdes". En mycket bra film som var bättre än tvåan och i klass med ettan. :P

Jo jag får ju inte glömma att berätta om SkiStars Personalfest som gick av stapeln i måndags på Continental Inn, jag var med i festkommiten och har varit med och roddad hur allt skulle se ut. Vill bara tacka alla för en fantastisk kväll. Vill ni se bilder går ni in här: http://www.lundmarkfoto.se/pfest/

Senare idag ska jag Malin och Cissi laga lasagne och kaka. Ska bli kalasgott!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0