The Eagle wants to land, soooon!

Äntligen är jag skidlärare i Sunshine Village på riktigt! Efter att ha skuggat två barnlektioner och en vuxenlektion är jag färdig. Så från och med imorgon börjar jag jobba på riktigt. Jake har fortfarande en barnlektion att skugga och det får han förhoppningsvis göra imorgon.

Dagens skuggande var mer eller mindre en egen lektion. Efter lunch körde jag själv med en elev och det gick bra. (En lunch buffé som vi för övrigt får gratis, och den var awesome). Han hade aldrig åkt innan och efter ett par timmar med mig klarade han åka gröna backar själv. Good ehh!

Kallt? Nja. Lite lagom skulle jag säga. -24 visade google-termomentern i morse. googla "banff weather", eller ah, det gör du ju antagligen bara om du är i Banff, annars är det bättre du googlar den staden du är i för tillfället.

Dubbel bigmac är nog dåligt. för 8 dollar vilket motsvarar ungefär 56 kronor får du en dubbel big mac, det vill säga, fyra burgare istället för två. Det har Jake erfarenhet av efter idag. Jag har det inte. (inte bara burgaren alltså, hela menyn för 8 dollar)


Vanlig syn hemma? Vanlig syn här!


Life isn't that hard, actually!

Ski better!

Jon

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter som att du har det toppen Jonte! :) haha sjukt det där med dubbel bigmac..

2010-12-19 @ 16:46:06
URL: http://macarons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0