Saknar er där hemma!

Dom senaste dagarna här i Banff har varit ganska lugna, Både jag och Jonte har gjort klart våran skuggnign på jobbet och efter att precis ha klarat det så har vi nu börjat ha lektioner själva. Våran "helg" kommer under säsongen ligga på Tisdagar + Onsdagar så just nu är det "Lördag kväll" För oss. Vi har under dagen tagit det lugnt vilat fötterna och drivit runt i banff med solglajjor på :)

Vi inhandlade lite mat, Suttit och hängt på ett fik och tagit reda på vart vi kan tvätta. Vi fick reda på att man kan lämna in tvätten och får då för 13Dollar (87:-) Ett kilo tvätt både tvättad, Torkad och struken. Vi ska kolla med vår revisor om vi har råd med denna lyx :)

Pjäx sockor, Eftersom det har varit otroligt kalt det senaste och jag HATAR kalla fötter så har jag även köpt det fulaste som finns, Ett par neopren överdrag till mina pjäxor. Men jag får ta att jag kommer se ut som en pajas för varmt kommer det vara!

Snygga va?!

Wii Sports, Har inte mycket med själva sporten man spelar att göra. Men kul är det och jag har en förmåga att bli en fruktansvärd tävlingsmänniska när det kommer till sånt. Kollegorna som vi bor grannar med har ett Wii och där hänger vi mycket. Mitt lag vann Golfen med 24 slag på 9 hål, Känndes skönt då jag ju var tvungen att vinna just den grenen.

Här har ni mig mitt i svingen, Det blev en hög Push draw som blev 314 yards. Typ

Vi var i söndags även och hälsade på Adrian och Lina som hade över lite folk på Glögg och Pepparkaks kalas. Det var mysigt men jag och Jonte kom båda fram till att det finns en del som man saknar ordentligt där hemma nu när det börjar närma sig den 24de. Familj, Vänner och Julmust var vi ense om att vi saknade väldigt mycket!

Hemmagjort!


Lina hade shoppat glögg på IKEA, Fantastiskt ställe, Tack Ingvar!



Jonte tästar mina egendesignade Pepparkaks Goggels!


Lina Och Adrians julgran.

På återseende
/Jake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0