Eddie's Burgers!

Nu är jag (Jake) äntligen framme i Banff. Min mobil strejkar och mina skidor tog en omväg via köpenhamn och verkar komma under morgondagen...och efter att ha pratat med nån snubbe på "Lost bags office" i 20 minuter från Jontes svenska mobil kommer detta bli en dyr historia, Så håll tummarna! Annars är första intrycken kanon!

Första natten var speciell då jag fick känna på Jet-lag, Vaknade varje timme och 6am gav jag upp och slog på tv'n. Så nu vet jag hur det är att vara pensionär :)

Under dagen har jag och Jonte varit runt i ett kallt banff som idag bjuder på bluebird och -19°. Den bergiga omgivningen har ni sett på jontes bilder men jag måste säga att det var bra coolt att se allt detta med sina egna ögon! Köpte sen Lakan och handukar på Dollar store, Finnt ska det vara!

Andra udda reflektioner idag:

1, Kanada kan verkligen göra burgers! Lunchen idag på Eddie's burgers var fantastisk, Tjejen som jobbade där gjorde inte upplevelsen sämre heller direkt!
Eddie's Burger
Flott och Gott!



Här fick man också välja precis vad man skulle ha på burgaren, Prefekt för en kräsen prick som jag!

2, Allt som har med el att göra här verkar lite små-farligt och jag har fått en ny respekt för svensk el-standard.

Chockerande bra! :)

På återseende
// Jake




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0