betong

känner väl lite så här för tillfället.
Efterfest är något som är fruktansvärt kul när man gör det. Men. Fruktansvärt onödigt när man vaknar dagen efter. Logen igår. Rätt kul, bra drag faktiskt. Mycket fylla. Både från min och andras sidor.
Har precis kommit hem från en liten västkust roadtrip med stop i bland annat göteborg, varberg, halmstad torekov och helsingör. Kan ta bort bland annat, för det var dom stoppen jag gjorde. Hade fantastiskt kul, oerhört skönt att inte vara hemma och awesome att träffa sköna människor och festa riktigt hårt.
En legendarisk roadtrip. blev 45 mil ungefär, så det var ju inte jätte långt heller.
Hade med mig kameran, men tryckte inte av många gånger. Så tyvärr har jag inga kort. Vad jag däremot har är jordgubbssaft som jag ska gå och dricka nu.
Ski Better
/jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0