Var är min lille vän...?

Men jag sitter ju här..

nej skämt åsido.

Hej allihopa!

På väg hem från gymmet alldeles nyss så hade jag tänkt ut ett jättebra inlägg som skulle vara roligt att läsa och dessutom lite intressant.. men självkalrt glömde jag det så fort jag klev innanför dörren.
Så nu tänkte jag bara hälsa alla välkommna till bloggen ännu en gång, och beskriva vad som har hänt och kommer att hända den närmaste tiden här på 2an.

Jag har jobbat idag, precis som de senaste 7 dagarna och börjar känna mig lite mosig i kroppen. Jag har även kommit fram till att level 1 är de värsta man kan ha.. där fryser man iaf mest.. man rör på sig i början men sen när de lärt sig grunderna är de bara att fortsätta å bli säkrare och sedan jobba mot paralella skidor. Allt detta gör att man rör sig väldigt lite och står mycket still i pjäxorna, vilket sedan resulterar i kalla tår.

Det är förövrigt inte så kul just nu med tanke på att man fryser rätt fort i Åre just nu. Idag hade vi runt 17 minusgrader och i skrivande stund är det 21. Det har varit under 14 minus i ca 2 veckor nu men en dipp på minus 28.5 förra fredagen. Brrrr.. de är så att man funderar över sitt yrkesval ibland.

Denna veckan går Jag privat vilket är jävligt kul! tycker det är roligt att se dom utvecklas fort och det är skönt att kunna fokusera på några få ordentligt.
Om man inte som i helgen har ett gäng danska nybörjare som inte fattar vad man menar och jag inte vet vad de säger heller.. kul! blir mycket visa, och rörelser med händerna och massa skit.


Sitter för tillfället å lyssnar på när jonte och peppe snackar på skype å man kan ju fan inte låta bli att skratta... killen är ju för jävla skön, å bredare göteborgska går ju fan inte å hitta ens om man letar ordentligt!


Jonte är världens kille och har börjat laga tacos och jag ska alldeles strax hjälpa honom med att skära grönsakerna. Vi lagar alltså tacos TROTS att det inte är lördag!!! :P känn på den!
"vi känner förändringens vind svepa innanför dessa väggar".

Jag måste även berömma drönaren jaik för att han nu på sin lediga dag diskat å städat lite.. inte dammsugit eller något men han har plockat undan och gjort fint i lägenheten. :) Tack!


We like: Tacos på en vardag!

We dislike: Alla jävla turister som tror att hela Åre är ett enda stort övergångställ... vad fan händer med att de är halt liksom? se er för Idioter!

Ses i backen! // Erik


Kommentarer
Postat av: Lisa&Cissi

haha kul läsning:) vi skrattar högt!



håll ögonen öppna efter oss tjejers motsvarighet till er blogg;D

avlägsna hälsningar från Björnen// Lisa&Cissi

2009-12-28 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0